Google+ Facebook Pinterest

16 lip 2013

Witajcie:)
Kolejne różowe pudrowe pudełeczko Z BlossyBox tym razem w niebieskiej wersji:)
Pudełeczko ma przepiękny kolor. 
 

 
Zawiodłam się jednak po zajrzeniu do środka. Sami zobaczcie co tym razem pracownicy GB umieścili w pudełeczku.
 

1)              Nail INC Lakier  4ml (pełny produkt ok. 55 zł / 10 ml)
Kolor bardzo ładny, mam nadzieję, że okaże się trwały.
 

 
2)              Beauty Bird Żel do stóp  pełny produkt (36 zł / 75 ml)
Mam mieszane uczucia co do tego produktu. 
 


 
3)              Tołpa Krem-żel odprężający pod oczy pełny produkt (31,99 zł / 10 ml)
Chciałam wypróbować ten krem i teraz będę miała taką możliwość. Jest to jedyny produkt w tym pudełeczku, z którego się cieszę.
 


4)             Artego Odżywka nawilżająca Aqua Plus 25 ml (pełny produkt 31,50 zł / 200 ml)
Odżywka ma ładny zapach i nie zawiera SLS. Jednak 25 ml na moje włosy to zdecydowanie za mało. Taka próbka nie starczy mi nawet na jedno wypróbowanie.
 
 
5)             Avon Żel krem Anew Aqua Youth pełny produkt (50 zł / 50 ml)
Czy to jest luxusowy produkt? Niestety po raz enty GlossyBox nie patrzy na profil piękności.

W ramach pocieszenia tego pudełeczka GB dorzuca chłodzącą opaskę na oczy, który w Rossmannie można kupić za około 7 złotych. Chyba GB powinni się zastanowić co obiecują a co oferują......
 


Niestety jest to najgorsze pudełeczko jakie otrzymałam.
 

Czy macie takie samo zdanie odnośnie tego pudełeczka?

Pozdrawiam
Buziole:*:*:*
Joanna
Categories:

23 komentarze:

  1. Najgorsze może nie, ale najlepsze na pewno też nie. Krem pod oczy i lakier najbardziej mnie ucieszyły, najmniej zadowolona jestem z kremu Avon...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie co pudełeczku robi w ogóle marka Avon?

      Usuń
  2. a mi się podoba ;)
    wydaje mi się, że pudełeczko jest lepsze niż moje z UK

    OdpowiedzUsuń
  3. nie jest tak źle, ja byłabym zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja się cieszę że się na nie nie skusiłam bo jednak jak mam kupic bubel to wolę widziec jaki i kiedy go sobie sprawiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie faktycznie nic nie poruszyło mojego serca.

    OdpowiedzUsuń
  6. dla mnie kolor pudełka jest chyba najlepszy z całego zestawu :P A ty Kochana Moja tak mocno trzymałaś kciuki, że chyba wyściskałaś to co trzeba :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi sie tylko lakier i pudełko :D

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się kolor lakieru, taką opaskę na oczy nawet mam;p heh;p pudełeczko fajne;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Jedynie krem z Tołpy przypadł mi do gustu ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. Avon w glossyboxie:P porażka i żart :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, faktycznie coś cienko ...

    OdpowiedzUsuń
  12. Zostałaś u mnie oTAGowana. Zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaskoczył mnie ten Avon w GlossyBox'ie. Ale w sumie ich kosmetyki, choć do luksusowych nie należą, wcale nie są takie tanie. Większość opłaca się kupić tylko w gigantycznej promocji.

      Usuń
  13. Ładne tylko szkoda , że nie pokrywają płytki paznokcia ;P.

    OdpowiedzUsuń
  14. No faktycznie jakoś szału nie robią te kosmetyki ;/ Ściskam Cię Asiu :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla na wielki minus krem pod oczy z Tołpy , średni lakier, reszta ok, tylko szkoda, że ta odżywka była taka mała.

    OdpowiedzUsuń