Google+ Facebook Pinterest

11 kwi 2013

Posted by Unknown Posted on 20:16 | 11 comments

GlossyBox kwiecień 2013

Witam :)
Kwietniowe pudełeczko dotarło i do mnie a oto jego zawartość:



1) BIOLIQ Intensywne serum rewitalizujące (pełny produkt; 28 zł / 30 ml)
Jestem bardzo ciekawa tego produktu.


2) RSS Dermo Rassoul Dezodorant nawilżający (pełny produkt 15 zł / 75 ml)
Nawilżenie? Jak najbardziej. Cieszę się bardzo z tego produktu i mam nadzieję, że się sprawdzi wiosną.


3) Yasumi Peeling do ciała Topaz Glamour 50 g (45 zł / 220 g)
Zapach cytrynowy, przypomina mi troszkę peeling z Put&Rub, który był w jednym z poprzednich pudełeczek.


4) Charmine Rose Nawilżająca emulsja do stóp 50 ml (40 zł / 100ml)
Hmmmm emulsja do stóp? Może warto spróbować.


5) Love me Green Krem do ciała 30 ml (129 zł / 200 ml)
Zapach świeży, kremowy.


Co myślicie o kwietniowym GB? 

Na zakończenie wklejam zdjęcie obrażonej aż po sam sen Kity. Tak, tak tym razem nie dałam się jej pobawić różową tasiemką. Mam nadzieję, że do jutra jej przejdzie......ahhh ten koci foch....

Categories:

11 komentarzy:

  1. Ciekawe i zupełnie mi nieznane produkty...
    Ale kocie fochy znam, aż za bardzo...

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie jakoś te kwietniowe pudełeczko nie zachwyciło ;) jedyne co mi się podoba to serum i peeling ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kity jest boska, proszę o więcej zdjęć tej przemiłej damy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kociak jest cudowny, chcę poznać go bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Peeling i Love Me Green są dla mnie najbardziej interesującymi kosmetykami z całego zestawu:)

    Oj, oj, oj, ona wcale nie wygląda na obrażoną:))) Tylko udaje :))) Proszę, pogłaskaj swojego koteczka ode mnie i od mojej Froci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tych kosmetyków znam tylko Yasumi, powinien Ci sie podobać.
    Mój Feliks nie ma czasu na fochy, bo córka zaraz go głaszcze.
    P.S. Myślę że ten żel do higieny można używać normalnie, nie tylko w ciąży.

    OdpowiedzUsuń
  7. Glossybox przy Twoim kocie może się schować ;D
    A tak już kosmetycznie to ciekawa jestem jak spiszę się ten peeling;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tych produktów, ale chętnie poznam z Twoich recenzji :)

    OdpowiedzUsuń