Google+ Facebook Pinterest

12 wrz 2013

Witam
Mleczko do ciała jakie chciałabym wam przedstawić zakupiłam tylko i wyłącznie pod wpływem trwającej 1,5 miesiąca temu promocji. Melisowe mleczko do ciała firmy Uroda od pierwszego zastosowania stało się nieodzownym elementem mojej pielęgnacji skóry po kąpieli. 


Sam produkt zamknięty jest w plastikowym opakowaniu, a za dozownik służy nam pompka. W opakowaniu znajduje się 200 ml mleczka. Niestety opakowanie nie jest przezroczyste i tylko pod ostrym światłem możemy dostrzec ile produktu nam pozostało.




Produkt w swoim składzie zawiera m.in. wyciąg z liści melisy, olej z orzechów makadamii, wyciąg z liści zielonej herbaty, allantoinę oraz prowitaminę B5. Niestety obok tych dobrze działających składników znajdziemy również parafinę oraz konserwanty.




Aplikacja jest niezwykle przyjemna i szybka. Mleczko ma lekką konsystencję, które szybko się wchłania i na dość długo pozostawia na skórze przyjemny kremowy zapach. 



Skóra po zastosowaniu kosmetyku pozostaje nawilżona, jednak nie jest ono „silne” jak wskazuje producent na opakowaniu.  Oprócz nawilżenia odniosłam wrażenie, iż skóra jest miękka, przyjemna w dotyku i przez jakiś czas po kąpieli otula ją delikatny kremowy zapach. 



Mleczko podczas półtoramiesięcznego stosowania ani razu mnie ni podrażniło i nie uczuliło, a zatem w jego kierunku mogą spojrzeć również osoby o skórze wrażliwej. 



Jak dla mnie mleczko posiada trzy minusy: nieciekawe składniki (parafina, konserwanty), jego słaba wydajność oraz fakt, iż pompeczka ma za krótką rureczkę i w końcówce nie pobierze nam już mleczka. Mimo tych trzech wad za cenę około 6 złotych uważam to mleczko za jedne z lepszych jakie używałam i zdecydowanie sięgnę po następne.

PODSUMOWANIE
ZALETY:
- dobre nawilżenie.
- miękka skóra w dotyku po zastosowaniu kosmetyku,
- łatwa aplikacja,
- mleczko szybko się wchłania,
- piękny kremowy zapach,
-cena
WADY:
- w składzie parabeny oraz parafina,
- wydajność,
- na dnie opakowania pozostaje mleczko, które nie pobiera już pompka
OCENA:         
OPAKOWANIE: 4/6
KONSYSTENCJA: 5/6
WYDAJNOŚĆ: 2/6
ZAPACH: 5/6
TRWAŁOŚĆ: 5/6
CENA: 6/6

OGÓLNA OCENA: 4,5/6
Jeśli jesteście zainteresowane tym mleczkiem to możecie je nabyć w Drogerii Natura oraz przez allegro.

Miałyście ten produkt? A może znacie inne mleczko godne uwagi?


Buziole :*:*:*
Joanna

10 komentarzy:

  1. Mam to mleczko, udało mi się załapać do jego testowania:) Jestem z niego bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam go, jednak parafina skutecznie mnie od niego odsuwa. O ile w kremach do rąk, w ostateczności, godzę się na nią, tak w balsamach już jednak nie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tylko ich kosmetyki do twarzy. Chyba jakoś słabo się rozglądałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam tylko tonik do twarzy z tej firmy i nioestety się u mnie nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mleczka nie widziałam ale produkty do twarzy raczej znam - w sumie lubię jak balsamy ładne i raczej intensywnie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. średnio przepadam za mleczkami do ciała:) wolę masełka albo balsamy, chociaż mam jedno mleczko z miętą i jest całkiem niezła, konsystencja jest baaardzo lekka, niezłe na lato! :)

    OdpowiedzUsuń