Google+ Facebook Pinterest

29 sie 2013

Posted by Unknown Posted on 16:28 | 23 comments

A gdy słońce się wstydzi…

Witajcie:)

Kolejne cudo wypatrzone przez Wędkarza (mojego Tatę)…. nieznane, ciepłe, jasne i to wszystko zamknięte w szklanej buteleczce.


Z firmą tą spotykam się po raz pierwszy. Lakier przyciąga swoim słonecznym kolorem. Nałożony na paznokciach tworzy lekko matową powłokę, za która jednak ja nie przepadam i z tego powodu dodatkowo nakładam lakier nabłyszczający. 



Zupełne krycie osiągnęłam przy drugiej warstwie a podczas aplikacji nie zostawia smug czy bąbelków. Lakier trzyma się dzielnie na pazurkach 3-4 dni. Jedna rzecz jaka mnie zdziwiła to jego usuwanie, które trwa nieco dłużej niż innych lakierów a sam zmywany lakier nieco się ciągnie. 



Mimo tej dziwnej właściwości oraz trwałość lubię ten lakier za jego bardzo szczęśliwy kolor, szczególnie teraz kiedy nasze słońce się wstydzi zasłaniając chmurami.


Buziole :*:*:*
Joanna
Categories: ,

23 komentarze:

  1. na paznokciach ładnie wygląda, a ja zawsze bałam się żółtego koloru

    OdpowiedzUsuń
  2. Żeby tylko słoneczko tak ładnie świeciło jak wygląda ten lakier :) Masz małe słoneczka na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Z tego co widziałam to już prawie każda firma wypuściłam żółty kolorek

      Usuń
  4. Bardzo mi się podoba! Ja wczoraj też kupiłam żółtka, idę malować a co ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. no kolorek śliczny, aż żałuję, że nigdy nie zerkam na żółcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi się coś ostatnio z tymi "innymi" kolorami porobiło....akurat na koniec lata no:P

      Usuń
  6. śliczny kolorek.. idealny na lato.. szkoda, że ciepłe dni się już kończą:( pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny i dobrze ujęte słoneczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A gdzie można go kupić?

    OdpowiedzUsuń
  9. ciepły i jak się patrzy na niego to czuje się jeszcze lato:)

    OdpowiedzUsuń
  10. kochana, The Body Shop jest właśnie znany z tego, że nie testują na zwierzętach, prowadzą wielką kampanię aby temu zaprzestać :) dlatego też tak ich lubię:)

    lakier jest piękny, przypomina mi letnie słońce:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny odcień żółtego, wydaje mi się, że widziałam te lakiery na targu przy dworu pks, wszystkie miały takie letnie kolory

    OdpowiedzUsuń