Google+ Facebook Pinterest

14 sie 2013

Posted by Unknown Posted on 19:12 | 27 comments

Sierpniowy Glossy Box

Witajcie
Kolejne różowo – pudrowe pudełeczko z GlossyBox. W tym miesiącu jestem bardzo zadowolona z produktów.


A co w środku? Same dobre kobiece rzeczy.

1)    ANATOMICALS Spray Misty For Me pełny produkt; ok. 35 zł / 100 ml
Mgiełka do twarzy o przepięknym zapachu lawendy połączone z miętą. Coś pięknego. Mam nadzieję, że będzie nawilżała.



2)    AUSSIE Miracel Moist Shampoo 75 ml (pełny produkt 27,99 zł / 300 ml)
Nawilżająco – wygładzajacy szmpon z olejkiem makadamia. Pachnie pięknie.


3)    AUSSIE 3 Minute Miracle Reconstructor 75 ml (pełny produkt 29,99 zł / 250 ml)
Odżywka do zniszczonych włosów z ekstraktem melisy australijskiej.


4)    AVON Tusz do rzęs Mega Effects pełny produkt, 29,99 zł / 9 ml
Nowa mas cara firmy Avon. Znowu Avon…. Mimo wszystko tym razem się cieszę ponieważ miałam zamiar przetestować ich nowy tusz. Ciekawa jestem jak się sprawdzi i czy w ogóle będę potrafiła jej używać.





5)    YASUMI Express Shaker Mask +Soft Shaker 50 ml (55 zł / 200 ml)
Maska shakerowi witaminowa. Moja pierwsza, być może nie ostatnia. Zobaczymy.




W ramach prezentu dostajemy pędzel do różu i bronzera, który nawet już wiem do kogo trafi. 



A tak wygląda całość.




Co myślicie o sierpniowym GB?

Buziole :*:*:*
Joanna
Categories:

27 komentarzy:

  1. bardzo fajna zawartość ja moją mam zamiar pokazać jutro ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. W tamtym miesiącu dali plamę to teraz muszą się troszkę przeprosić produktami:P

      Usuń
  3. Bardzo fajne produkty znalazły się w tym miesiącu w pudełku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Maskary Avon i ja jestem ciekawa, chociaż sama raczej boję się testować, bo marka mnie lubi uczulać...

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja bym się nie cieszyła z takiego GlossyBox :( za dużo probek zdecydowanie, te małe Aussie to może starczyłyby mi na 2/3 użycia... :P ale znowu mój GlossyBox parę miesięcy temu był dla mnie beznajdziejny, a inne dziewczyny na FB mi pisały, że właśne super, że powinnam się cieszyć itd, więc to zależy od oczekiwań na bank. jestem bardzo ciekawa tego tuszu, na pewno nie zamówię w ciemno! :P lubię Anatomicals, fajne mają scruby do ciała :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monika ale w GB właśnie o to chodzi, że dostajesz próbki:)

      Usuń
  6. pierwszy raz podobają mi się wszystkie produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe jak ten tusz się sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę fajna paczuszka wyszła w tym miesiącu (:

    OdpowiedzUsuń
  9. A mi się podoba mgiełka, opis jest bardzo zachęcający - połączenie lawendy i mięty może być ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczoteczka tego cuda z Avonu bardzo... nowatorska... Też mnie ciekawi, czy potrafiłabym tego używać? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten avonowy tusz jest dla mnie śmieszny :P Nie wiedziałabym jak go używać i z pewnością skończyłabym jak panda :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. troszkę tak ale jak nie spróbujesz to się nie przekonasz:)

      Usuń
  12. Mnie to raczej średni by przypasowało to pudełko :) Ale ważne że tobie się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. W tym miesiącu nawet mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawi mnie ta mascara z avonu, wgl super box,miłego testowania:);*

    OdpowiedzUsuń