Google+ Facebook Pinterest

8 sie 2013

Posted by Unknown Posted on 14:30 | 21 comments

Lakier Wędkarza Bell Air Flow

Witam
Przez przypadek miałam możliwość przetestować lakier Air Flow firmy Bell, który znalazłam przez przypadek wśród bibelotów wędkarskich mojego Taty. 


Jego przepiękny czerwono-różowy kolor zachęcił mnie do małego wypożyczenia. Air Flow Bell jest po prostu fantastyczny i z tego co widziałam na Internecie za małą cenę (około 6 złotych).


Lakier jest średnio gęsty i świetnie kryjący, paznokcie wystarczy pokryć jedną warstwą. Pędzelek jest odpowiedniej wielkości i szerokości, którym wystarczy machnąć dwa razy aby paznokieć był pokryty lakierem. Nie ma mowy o smugach czy bąbelkach. Schnie jak przeciętny lakier, ani szybko ani długo.  




U mnie lakier na paznokciach wytrzymał 5 dni, szóstego dnia zaczął odpryskiwać delikatnie po bokach niektórych paznokci. I co jeszcze ważne: nakładany bez bazy nie barwi płytki i w szybki sposób pozbędziemy się go za pomocą zmywacza. 



Sami powiedziecie, czyż to nie ideał? Ciekawa jestem jakie są kolorach i czy pozostałe lakiery Air Flow posiadają te cechy. Z tego co się dowiedziałam teraz znajdują się na półkach Biedronki.




PODSUMOWANIE
ZALETY:
- szybko wysycha,
- niska cena,
- nie pozostawia smug, i bąbelków,
- nie odbarwia płytki,
- szybko się zmywa,
-dobre krycie.
WADY:
- brak
OCENA:
OPAKOWANIE: 5/6
KONSYSTENCJA: 6/6
TRWAŁOŚĆ: 6/6
WYDAJNOŚĆ: 5/6
ZMYWALNOŚĆ: 6/6
CENA: 6/6

OGÓLNA OCENA: 5,6/6

Używałyście inne kolory z tej serii? 
Buziole:*:*:*
Joanna
Categories: ,

21 komentarzy:

  1. lubię te lakiery...śliczny kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. czerwień zawsze jest piękna elegancka i klastyczna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zawsze przygarniam bezdomne zwierzęta, Tak znalazła się u mnie Tosia. Niektóre zostają na stałe innym znajduję nowy dom.
      Reksia porwaliśmy, bo nie miał dobrze u poprzedniego właściciela.

      Usuń
  3. Kolorek przepiękny, lubię takie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, Tata ma świetny gust :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny kolor! Znasz jego numerek bo chyba się skuszę na niego? Widziałam tą serię w Naturze- mają ładne kolory

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie ma nr lub nazwy koloru, a może ja jej po prostu nie widzę:P

      Usuń
    2. Szczerze to nie wiem gdzie szukać nazw bo nigdy nie miałam lakierów z tej firmy.
      Może uda mi się go znaleźć w naturze

      Usuń
  6. "Mój" kolorek, mam jeden lakier z Bell tylko z innej serii i pomimo że została go połowa świetnie się trzyma.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tej serii nie miałam lakierów ;P.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja z Bell zakupiłam sobie lakiery Nude ale niestety leżą i czekają na lepsze czasy a ten kolor naprawdę świetnie się prezentuje na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda:) szkoda tylko, że nigdzie na opakowaniu nie ma numerka lub nazwy koloru.

      Usuń
  9. nie miałam jeszcze lakieru z Bell, ładny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oj nie jest tak łatwo mieszkać z kimś kogo się lubi:) teraz mam dość fajne mieszkanie, w okolicy gdzie pracuję i nie chcę szukać na nowo, ona na początku była fajna, ale później pokazała prawdziwą twarz, jak to ludzie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń